gmina@ug-ozorkow.pl
42 277 14 44
    • Contrast
    • Layout
    • Font
Gmina Ozorków
  • Strona Główna
  • Urząd
    • Druki do pobrania
    • Referat Ochrony Środowiska , Rolnictwa i Gospodarowania Mieniem
    • Referat Inwestycji, Infrastruktury i Funduszy Europejskich
    • Referat Oświaty, Spraw Obywatelskich, Kultury i Sportu
    • Referat Finansowy
    • Samodzielne stanowiska
  • Kultura i Oświata
    • Szkoła Podstawowa im. Stanisława Jachowicza w Leśmierzu
    • Szkoła Podstawowa im. 17 Wielkopolskiej Dywizji Piechoty w Modlnej
    • Szkoła Podstawowa im. Konstantego Ildefonsa Gałczyńskiego w Solcy Wielkiej
    • Gminne Przedszkole w Leśmierzu
    • Gminny Ośrodek Kultury w Leśmierzu
    • Biblioteki Gminy Ozorków
  • Zdrowie i GOPS
    • Gminny Zespół Ośrodków Zdrowia Gminy Ozorków
    • Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej
  • Kontakt

„Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego

Gmina Ozorków rozpoczęła realizację Programu Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego – edycja 2025, finansowanego ze środków Funduszu Solidarnościowego 

Wartość otrzymanego przez Gminę Ozorków dofinasowania wynosi: 263.680,00zł na zapewnienie co najmniej 8 osobom z niepełnosprawnościami usług asystenta osobistego oraz 5.273,60 tytułem obsługi Programu

Celem Programu jest wprowadzenie usługi asystenta jako formy ogólnodostępnego wsparcia dla osób  z niepełnosprawnościami oraz przeciwdziałanie dyskryminacji i wykluczeniu społecznemu poprzez umożliwienie osobom z  niepełnosprawnością uczestnictwa w wydarzeniach społecznych, kulturalnych czy sportowych.

Usługi asystencji osobistej polegają na wspieraniu przez asystenta osoby z niepełnosprawnością w różnych sferach życia, w tym:

1.wsparciu uczestnika w czynnościach samoobsługowych, w tym utrzymaniu higieny osobistej

2.wsparciu uczestnika w prowadzeniu gospodarstwa domowego i wypełnianiu ról  w rodzinie,

3.wsparciu uczestnika w przemieszczaniu się poza miejscem zamieszkania

4.wsparciu uczestnika w podejmowaniu aktywności życiowej i komunikowaniu  się z otoczeniem.

Program będzie realizowany do 31.12.2025r.

Czytaj więcej: „Asystent osobisty osoby z niepełnosprawnością” dla Jednostek Samorządu Terytorialnego

LGD POLCENTRUM - Harmonogram naborów wniosków 2025

KAMPANIA INFORMACYJNA NA TEMAT TERMINÓW PRZYJMOWANYCH WNIOSKÓW W STOWARZYSZENIU LGD „POLCENTRUM”

Stowarzyszenie Lokalna Grupa Działania „POLCENTRUM” informuje, iż w 2025 roku planowane są następujące nabory wniosków w ramach Planu Strategicznego dla Wspólnej Polityki Rolnej na lata 2023 – 2027 dla interwencji I.13.1 LEADER/Rozwój Lokalny Kierowany przez Społeczność (RLKS) – komponent Wdrażanie LSR:

‣  Marzec 2025 r.

  1. Rozwój ogólnodostępnej infrastruktury publicznej, w tym turystycznej, rekreacyjnej, sportowej i kulturalnej lub innej publicznej (KONKURS)

‣  Czerwiec 2025 r.

  1. Rozwój pozarolniczej działalności gospodarczej - Start działalność gospodarczej (utworzenie nowej działalności gospodarczej) (KONKURS)
  2. Rozwój pozarolniczej działalności gospodarczej (rozwój istniejącego przedsiębiorstwa) (KONKURS)
  3. Rozwój pozarolniczej działalności gospodarczej - Start lub rozwój zagród edukacyjnych lub gospodarstw agroturystycznych (KONKURS)

    Czytaj więcej: LGD POLCENTRUM - Harmonogram naborów wniosków 2025

Informacja - godziny pracy

UWAGA

Zgodnie z Zarządzeniem Nr 160 Wójta Gminy Ozorków z dnia 20 listopada 2024r. ustala się dzień 24 grudnia 2024 r. (Wigilia) dniem wolnym od pracy.

W związku z powyższym Urząd Gminy Ozorków będzie odpracowywał ten dzień

w dniu 30 listopada 2024 r. (sobota) w godz. 8:00 – 14:00.

Kasa Urzędu Gminy Ozorków czynna w godz. 8:00-13:00.

PSZOK Modlna  będzie odpracowywał ten dzień w dniu

05 grudnia 2024 r. (czwartek) w godz. 8:00-12:00

Zarządzenie Nr 164 Wójta Gminy Ozorków z dnia 25 listopada 2024 r.

Zmiany godzin otwarcia PSZOK Modlna

Współpraca z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku

Współpraca z organizacjami pozarządowymi w 2025 roku

Obchody 85 rocznicy "Bitwy nad Bzurą" - fotorelacja

Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50

Dożynki Gminno-Parafialne w Solcy Wielkiej 2024

Previous Next Play Pause
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49

Pomoc suszowa 2024

Ruszyła aplikacja w której można składać wnioski

Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi uruchomiło aplikację suszową na 2024 rok. Rolnicy mogą więc składać wnioski o szacowanie strat na swoich polach.

Producent rolny składa wniosek o oszacowanie strat spowodowanych przez suszę wyłącznie za pośrednictwem aplikacji „Zgłoś szkodę rolniczą” (bez udziału Gminy). Do logowania się do aplikacji wymagany jest profil zaufany lub podpis kwalifikowany, możliwe jest też logowanie poprzez bankowość elektroniczną. 

Szacowanie strat w gospodarstwach rolnych w wymienionej aplikacji odbywa się na podstawie danych Instytutu Uprawy, Nawożenia i Gleboznawstwa – Państwowego Instytutu Badawczego w Puławach.

Czytaj więcej: Pomoc suszowa 2024

NABÓR WNIOSKÓW W RAMACH ŚRODKÓW REZERWY FUNDUSZU PRACY

Powiatowy Urząd Pracy w Zgierzu uprzejmie informuje, iż od dnia
17 lipca 2024 r. do dnia 26 lipca 2024 r. prowadził będzie nabór wniosków na poniższe formy wsparcia w ramach środków rezerwy Funduszu Pracy:

  • prace interwencyjne (refundacja przez okres do 6 m-cy do wysokości zasiłku dla bezrobotnych oraz składki na ubezpieczenia społeczne od refundowanego wynagrodzenia),
  • staże,

Środki rezerwy Funduszu Pracy przeznaczone są na:

  • Aktywizację bezrobotnych z niskimi kwalifikacjami (nieposiadających świadectwa dojrzałości) lub bezrobotnych bez kwalifikacji zawodowych,
  • Aktywizację zawodową bezrobotnych zamieszkujących na wsi oraz
  • Aktywizację zawodową bezrobotnych do 30 roku życia.

Czytaj więcej: NABÓR WNIOSKÓW W RAMACH ŚRODKÓW REZERWY FUNDUSZU PRACY

Odbiór BIOODPADÓW

HARMONOGRAM

odbioru BIOODPADÓW sprzed posesji

w miesiącu LIPCU 2024 r.

Oszczędzajmy wodę!!!

Apel do odbiorców wody podłączonych do wodociągów, o ograniczenie poboru wody do celów bytowych i oszczędne gospodarowanie wodą.

W związku z utrzymującymi się wysokimi temperaturami oraz niekorzystnymi prognozami pogody na najbliższe dni, zwracamy się z prośbą do mieszkańców korzystających z sieci wodociągowej o racjonalne i oszczędne korzystanie z wody.
Prosimy o wykorzystywanie wody pitnej z sieci wodociągowej wyłącznie do celów bytowych i powstrzymanie się od podlewania ogródków, trawników, mycia samochodów, napełniania przydomowych basenów, podłączanie kurtyn wodnych itp. wodą z sieci wodociągowej, w godzinach od 6:00 do 23:00.

Ograniczenie zużycia zapewni odpowiednie ciśnienie wody w sieci oraz nie spowoduje przerw w jej dostawie wszystkim użytkownikom sieci wodociągowej.
Oszczędzanie wody jest również niezbędne w celu zapewnienia odpowiedniego ciśnienia w hydrantach na potrzeby ochrony przeciwpożarowej.

Strona 2 z 28

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • ...
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10

Władze i Rada Gminy

  • Władze Gminy Ozorków
  • Rada Gminy Ozorków
  • Sesje Rady Gminy
  • Komisje Rady Gminy

Gmina Ozorków

  • Gmina Ozorków
  • Raport o stanie Gminy Ozorków
  • Składy osobowe Jednostek Pomocniczych
  • Komunikaty
  • Petycje
  • Atrakcje w Gminie Ozorków
  • OSP Gminy Ozorków
  • KGW Gminy Ozorków
  • Sport
  • Koła Łowieckie
  • ROLNICTWO - Komunikaty
  • Ochrona ludności
  • Stan mienia komunalnego
  • Deklaracja dostępności cyfrowej
  • Koordynator dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami
  • Centralna Ewidencja Emisyjności Budynków
  • Druki do pobrania
  • KGW
  • Informacja dotycząca cyberbezpieczeństwa

e-Urząd

 

epodatki


pl edu

Platforma edukacyjna


map gmozo

Zagospodarowanie przestrzenne


 

 

Prawo Gminne

  • Przetargi
  • Przetargi - Nieruchomości
  • Uchwały
  • Zarządzenia Wójta
  • Budżet Gminy

Prawo RP

Dziennik Ustaw Rzeczypospolitej Polskiej

Monitor Polski

Dziennik Urzędowy Województwa Łódzkiego

Konstytucja RP

 

   paragraf

Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej

 

eu m

 

Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Ozorków

 

epuap

  

Sesja Rady Gminy Ozorków

   Transmisja Rady Gminy Ozorków


CEiDG

Plan Gospodarki Niskoemisyjnej Gminy Ozorków

 

fund ue

           Fundusze zewnętrzne

 

logo lom

         Informacje o konkursach

 

 

Kontakt

ul. Wigury 14, 95-035 Ozorków

tel.: +42 277 14 44, +42 277 14 45,

fax.: +42 277 14 49,

gmina@ug-ozorkow.pl

Dane

Gmina Ozorków
NIP: 732-215-05-42
REGON: 472057796

Mapa

Wszystkie prawa do treści ZASTRZEŻONE - Gmina Ozorków 2021r.

Joomla Templates by Joomla-Monster.com
Back to top